Ми гарантуємо, що всі наші пристрої ввезено в країну офіційно і є виключно новими та оригінальними пристроями, які призначені для продажу на території України.

Разом із придбаним товаром ви отримуєте гарантійний талон від офіційного дистриб’ютора в Україні та фіскальний чек.

На весь товар, придбаний у фірмовому інтернет-магазині garmin.net.ua, поширюється офіційна гарантія впродовж 12-24 місяців, а також сервісне обслуговування до 60 місяців.

Обслуговування гарантійних зобов'язань проводиться виключно в авторизованому сервісному центрі Garmin на території України, який знаходиться за адресою: м.Київ, проспект Павла Тичини, 4.

1. Гарантійне обслуговування приладу - це безкоштовний ремонт упродовж терміну, зазначеного в оригінальному гарантійному талоні, або його заміна на аналогічний прилад в разі неможливості ремонту (при дотриманні умов, зазначених в інструкції).

2. На гарантійне обслуговування вироби приймаються лише за наявності оригінальної упаковки та в повному комплекті (документація, датчики, кабелі тощо).

3. Вироби не підлягають гарантійному обслуговуванню в таких випадках:

3.1. Порушення користувачем правил експлуатації виробу;

3.2. Відсутність або пошкодження фірмових стікерів та пломб постачальника;

3.3. Відсутність або пошкодження виробу заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номери партії тощо);

3.4. За наявності на виробі та упаковці сторонніх наклейок, написів та стікерів;

3.5. наявність механічних пошкоджень (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;

3.6. наявність термічного пошкодження виробу або його складових частин;

3.7. Попадання всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини тощо);

3.8. Пошкодження, спричинені стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище тощо);

3.9. Пошкодження при транспортуванні та вантажно-розвантажувальних роботах;

3.10. Спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;

3.11. Несанкціонована модифікація виробу;

4. Обслуговування виробів, гарантію на які дає безпосередньо виробник, здійснюється у спеціалізованих сервісних центрах, адреси яких вказані у документації на виріб.

Гарантія на продукцію: встановлюються фірмами-виробниками та забезпечуються сервісними центрами цих виробників .